perjantai 7. marraskuuta 2014

Illanviettoja

Nyt alkaa tuntua siltä, että reissu on lähtenyt käyntiin. Eilen kun olin syömässä päivittäistä pad thaita (nuudelikaalimuna annos), aloin vain hymyilemään itsekseni ja tajusin että nyt minä olen täällä. Kauan siitä olen haaveillut ja puhunut ja nyt se oikeasti tapahtuu. Mitä kaikkea siistiä sitä tuleekaan näkemään ja tekemään. Tässä on satunnaisia räpsyjä kuluneelta viikolta. Yksi viikko on takana ja monta hienoa vielä edessä!


Tuk tuk!

Kotikatu

Lautalla kanaalia pitkin downtowniin
Lluis ja Nicola



Torstaina lähdimme viettämään Loy Krathongia. Se on valon ja joen juhla, jota vietetään sadekauden päätteeksi, kun kuu on kirkkaimmillan. Kelluvia kukkaveneitä (Krathongeja) laitetaan kellumaan veteen ja pyydetään anteeksi joen saastuttamista. Juhlan pääpaikka on pohjoisessa, mutta kyllä Bangkokissakin oli saatu aikaan oikein mukavat festivaalit. Suuntasin kahden taiteiljan kanssa joenvarteen turisteille hieman epätavallisilla kulkuvälineillä, nimittäin polkupyörillä! Matka ei ollut pitkä, mutta kyllä Bangkokin liikenteen seassa pyöräileminen sai adrenaliinin virtaamaan.

Elmar

Minun krathong


Tänään on aika vaihtaaa maisemaa. Tieni käy pohjoiseen ja määränpäänä on Chiang Mai!

2 kommenttia:

  1. Mahtavan näkönen taivas, ja aika ihania tapoja, kukkakellukkeita ja kaikkea. Hyvä että on löytyny jo seuraaki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä, nää tykkää kauniista asioista ja hyvä niin :)

      Poista